Felanmälan kan exempelvis gälla fel på spis, skadedjur, kyl/frys eller annan utrustning som tillhör lägenheten. Persienner tillhör inte lägenheten, eventuella reparationer på dem får hyresgästen själv stå för. Samma sak gäller för glödlampor och lysrör, de byts inte ut av Treklöverns personal utan det får hyresgästen ordna på egen hand.
När vi tagit emot din felanmälan kommer en reparatör att kontakta dig inom 24 timmar för att boka en tid så att vi kan åtgärda felet. För felanmälningar som anmälts via internet gäller 24-timmars regeln givetvis först när vi läst/tagit emot anmälan.
Du kan göra felanmälan via "Mina sidor". Där loggar du in med din personliga kod, fyller i var i bostaden eller fastigheten felet finns och gör en felbeskrivning. När du klickar på "spara" får vi in felanmälan direkt i systemet vilket gör att vi snabbare kan få ut en arbetsorder så att felet kan åtgärdas. Är felet akut eller du inte har tillgång till dator kontakta vår kundtjänst så hjälper vi dig.
Kundtjänst når du på telefon 0435-121 00 som har öppet måndag till fredag kl 09.30 – 16.00, lunchstängt kl 12.00-13.00. Är det akuta fel efter kontorstid ring 0435-121 00, så kopplas du automatiskt vidare till jouren.
Undantag:
Om du får problem med ditt bredband så ska du ta kontakt med din bredbandsoperatör.
|