Kundundersökningen kommer nu att skickas med e-post till dig som valt det kontaktsättet hos oss. För dig som valt post som kontaktsätt kommer undersökningen fortsatt till din brevlåda.
Kundundersökningen vi använder skickas ut löpande över året för att vi alltid ska ha en aktuell bild av vad våra hyresgäster tycker om oss. Vi får då också en bättre uppfattning om hur säsongsbetonade aktiviteter som gräsklippning och snöröjning
fungerar. Varje hushåll får enkäten en gång per år. Utskicken slumpas, vilket innebär att du och din granne kanske svarar på enkäten med flera månaders mellanrum. Vi jobbar så här för att vi vill ha en jämn och bra spridning på svaren och för att kunna prioritera de frågor som känns angelägna just nu. Därför är vi så tacksamma för att du svarar när du får kundundersökningen. Om du lämnar en synpunkt som du vill ha dialog kring är det viktigt att du lämnar namn och kontaktuppgifter, så att vi kan återkoppla till dig.
Vi på Treklövern jobbar för att få dig att längta hem, för oss är det är viktigt att du trivs i ditt boende. Därför är vi tacksamma för att du svarar på kundundersökningen eftersom det hjälper oss att bli en ännu bättre hyresvärd!